Garantie PC-actie 2016

 

Gebruik maken van de garantie PC Actie 2016

Zoals bekend is in 2016 afgesproken dat Infotheek/4launch de garantie voor de PC Actie 2016 gaat uitvoeren. Hierin komt met ingang van 17 mei 2018 verandering. De garantie voor de PC Actie 2016 wordt vanaf deze datum uitgevoerd door Centralpoint, eveneens onderdeel van de Infotheek Groep. Belangrijkste reden voor deze wijziging is de snelheid van afhandeling die 4Launch niet meer kon leveren.

In het geval van problemen of defecten kun je contact opnemen met 088-4300318 of via pvcf@centralpoint.nl. Al je gegevens zijn aan Centralpoint overgedragen. Je ontvangt de service en ondersteuning op dezelfde manier als je reeds gewend was.

Voor de volledigheid willen wij benadrukken dat op alle Notebooks en Desktops pick-up and return garantie geleverd wordt. Deze dienst kan uitsluitend afgesproken worden op een bepaalde dag, helaas niet op een dagdeel of tijdstip. Wij realiseren ons dat het mogelijk vervelend is om een gehele dag aanwezig te moeten zijn. Vanzelfsprekend is het altijd mogelijk om voor de send-in optie te kiezen. Je kunt het defecte product, na afstemming met Centralpoint per post verzenden. Indien afgesproken wordt met Centralpoint dat gebruik gemaakt wordt van verzekerde verzending, kun je de kosten hiervan declareren bij Centralpoint.

Helpdesk:

Apple: 0900-7777703

Samsung: 0900-7267864

HP: 0900-2020165

Microsoft: https://support.microsoft.com/nl-nl/contactus?forceorigin=esmc#