Nieuwe website

Problemen met activeren? Volg dan de volgende procedure:

Problemen met activeren kan het gevolg zijn van grote drukte op de server waardoor deze moeilijk te bereiken is. Probeer het later nog een keer om met je lidnummer en activatiecode je account te activeren.
Klik op onderstaande link:

https://www.pvcf.nl/shop/pvcf-customer/account/activate

Niet inloggen met de inloggegevens van de oude webwinkel!

Veel leden proberen in de nieuwe webwinkel in te loggen met de inloggegevens van de oude webwinkel. Deze inloggegevens werken niet meer. Iedereen moet een nieuw account activeren met de gegevens zoals die in de brieven staan die elk lid heeft ontvangen.

Klik op onderstaande link:

https://www.pvcf.nl/shop/pvcf-customer/account/activate

Problemen met een gratis artikel.

Wanneer een gratis artikel bij het afrekenen niet gratis blijkt te zijn kan het zijn dat het gratis artikel bij jou is geblokkeerd. Aan het eind van de dag worden die accounts waar dit in voorkomt gedeactiveerd.

Dit betekent dat je aan het einde van de dag weer een bestelling kunnen plaatsen met een gratis artikel. Klik op onderstaande link om in te loggen.
https://www.pvcf.nl/shop/customer/account/login/

Je kunt het gratis product niet vinden.

Als je ingelogd bent klik dan rechtsboven op je account. Daar zie je een balk waar je één van de vier gratis producten kunt bestellen.

Zoeken van producten.
Op dit moment zijn wij nog bezig om de website te verfijnen.  Onder andere de zoekfunctie moet nog verbeterd worden. 

« Terug naar Nieuws